Takaisin lajin pariin.

Helou! Olkapää alkaa olee jo sen verran hyvällä mallilla, et pikkuhiljaa on päässy alottaan jo jotain lajiin liittyvää reenii ja yläkroppaa bodaamaan! tammikuun lopulla tuli käytyy pari viikkoo thaikuis rentoutuu karonil, siel ei oikee tullu salil käytyy, mut pari kertaa viikos tuli heitettyy tunnin lenkki, mikä oli siinä heltees kyl iha riittävän pitkä matka, ja sen lisäksi tuli joka päivä käveltyy varmaa vähintää kymmenen kilsaa 😀

lenkkeilyy karon beachil 🙂

marraskuusta helmikuuhun reeni oli pelkästään lenkkeilyy ja jalkapainotteista+ pakolliset kuntoutus liikkeet aamuin illoin olkapäälle, mut helmikuun puolest välin eteenpäin lääkäri anto luvan alkaa keveillä käsipainoilla tekee yläkropalle liikkeitä ja sain alkaa kilolla aina nostaan painoja liikkeissä, kunhan ei tuu kipuu ja tekee hitaasti ja hallitusti. Nyt ku on reilu kuukauden reenannu salilla yläkroppaa, niin alkanu vähä muotoi tulee takas,  mut vielä on aikapaljon matkaa, ennen ku pääsee tekee normaaleilla painoilla, millä teki ennen leikkausta, mut hiljaa hyvä tulee 🙂 Viime viikolla tein jo ensimmäiset punnerrukset ja tänään salil kesti tehä jo kolme sarjaa punnerruksii ilman minkäänlaista kipuu, oikeestaan kaikkia muita yläkropan liikkeitä voin jo tehdä sopivilla painoilla, mut dipit ja leuat ei viel onnistu, oon kyl roikkunu tangos, mut viel ei kestä sitäkään. Säkin hakkauksessa ja varjossa oon huomannu olkapään parantumisen ehkä selvimmin, reilu kuukausi sit ei pystyny ku kevyesti koskeen säkkii ja tosi hitaasti, mut joka viikko on pystyny tekee nyt enemmän, tällä viikolla pystyin jo melko nopeesti naputteleen, mut täysii ei voi viel lyödä, veikkaan et ens kuussa pääsee jo aloittaa sparraa jos tätä menoo mennää eteenpäin! https://www.instagram.com/p/BRYdJEtBafu/?taken-by=ahmalamma&hl=fi / https://www.instagram.com/p/BRqZiathN9U/?taken-by=ahmalamma&hl=fi <— pari reenivideoo.) oon nyt käyny myös kaks kertaa jo matto tekniikkaa rollaillee ja yllätyin miten hyvin olkapää kesti pyörii tekniikois matossa, mut painia ei vielä myöskään kestä, toiv.mukaan senki pääsis aloittaa ens kuussa… suunnitelmis on nyt se, et alan kunnon mukaa pikkuhiljaa käymään jo lukkopaini ja bjj tekniikka reeneis, sekä oman tiimin aamun pystytekniikka/kehonhallinta reeneissä, joten pääsen pikkuhiljaa palaan askel askeleelta lajireenin pariin, mitään hätiköityy en ala tekemään, joten sitten ku olkapää kestää moitteettomasti tehä tekniikkaa ja kevyttä rollausta sekä lyödä kunnolla säkkii/pistareita ilman minkäänlaista kipuu, niin sitten alotan ottaa ensimmäisii sparrei, niinku jo sanoin, niin vahva luotto on siihen, et ens kuussa pääsis jo sparrauksen aloittaa! Seuraavaa otteluu ei oo vielä suunniteltu, sillä tarvin kuitenkin vähintään parikuukautta siihen, että saan lajikunnon ja tuntuman takas, sekä yläkroppaan lihasta takas ja voimatasot entiselleen, sitten voidaan alkaa miettimään otteluajankohtaa, kesä, heinäkuu ois realistinen tavote, mikäli ulkomailta sattuis joku tarjous tulemaan, mut katsotaan nyt:) Ps. monen kuukauden jalkareeni tuottanu inbodyn mittauksen mukaa kivasti tulosta ja kumpaanki jalkaan on tullu kivasti lihaa lisää ja tulokset noussu joka viikko 🙂

prässii, koukistus ja ojennusliikkeitä

Kommentit

kommenttia