Syksyä kohden!

Hellou. Tässä on kohta parikuukautta reenattu leikkauksen jälkee ja olkapää on kestäny hyvin mukana😁 Vielä on olkapää vähän jäykkä ja se hieman vaikuttaa muutamiin pieniin juttuihin, mutta päivittäin kun tekee  liikkuvuus harjoitteita, nii kyl se jossai vaihees alkaa taas olee normaali, leikkauksesta kuitenki vasta 7kk niin yllättävän hyvin on kestäny jo reenata! En oo hirveesti viel tästä huudellu, mutta tarkoitus olis nousta ylempään sarjaan 83,9kg ykinkertaisesti 77,1kg alkaa olemaan jo sen verran kovat vedot, että en näe sitä oikeen järkeväksi sarjaksi enää. Alkusyksystä olis tarkoitus ottaa paluuottelu, mitään varmaa ei oo viel sovittu, mut organisaatioiden kanssa on käyty keskusteluja. mulla on nyt ollu projektina yrittää rakentaa vähä lihasta lisää, että ei jää ylemmässä sarjassa paljoo sit fysiikasta kiinni! Tietenki jos haluu lihasta/massaa lisää, niin hyvän punttireenin ohella myös kaloreita pitää saada ja itellä ainakin tuntuu kiinteen ruoan vetäminen hirveinä määrinä mahdottomalta, joten otin mnutritionilta giant massii testii mis on annokses 1036kcal ja siihen mun oma ruokavalio päälle, niin päivää tulis nyt n. 5000kcal, joten polttoaineesta se kehitys ei ainakaa pitäis jäädä kiinni😁 Tavoite ois saada aamupainot pyöriin siel n. 92kg kohdilla.

Nyt ollu muutaman päivän lomailemas oulussa ja eilen tuli käytyy reenaamas uudella kamppailuklubilla! Hyvät oli tilat ja sparrit, vielä olis tarkotus parit jumpat käydä siel vetää ja sunnuntaina sit takas isolle kirkolle ja takas normi reenirytmiin💪

Voimalassa jumpalla

Toivonmukaan lähiaikoina sais lyötyy seuraavan ottelupäivämäärän lukkoon, nii pääsis sit alkaa valmistautuun!

Ps. Instagramii tulee paljon reenijuttui yms, joten käykää ottaan seurantaan ahmalamma

Kommentit

kommenttia